logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۴۴۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد اربعین استان زنجان:

اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور روحانیون در موکب‌های استان زنجان/ دومین موکب "شارع جنسیه" راه اندازی شد

اجرای-برنامه‌های-فرهنگی-با-حضور-روحانیون-در-موکب‌های-استان-زنجان-دومین-موکب-"شارع-جنسیه"-راه-اندازی-شد-

رئیس ستاد اربعین استان زنجان با اشاره از اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور روحانیون در موکب‌های استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار موج رسا از نجف اشرف، رضا حسینی در جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان در نجف اشرف با بیان اینکه برای تجهیز و آماده‌سازی عمود یک از روز سه شنبه 9 آبان ماه اقدام می‌شود، اظهار کرد: باید تمامی وسایل موجودی تحویلی از عراقی‌ها با هماهنگی و همکاری بعد از استفاده بدون نقص و سالم عودت داده شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در جلسات ستاد مرکزی عتبات عالیات و گرفتن قول مساعدت و همکاری در جهت تامین نیازهای استان ابراز کرد: مسئولان مربوطه در ستاد استانی باید پیگیر این موضوعات و تامین نیازها باشند.

رئیس ستاد اربعین استان زنجان به تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی نماز جماعت خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها در خصوص حضور روحانی در برنامه‌های فرهنگی و نماز جماعت اقدام شده و روحانیون در این مراسم‌ها حضور دارند.

وی به تامین امنیت محل ستاد اربعین استان و موکب‌های برپا شده تصریح کرد: در این راستا نسبت به برقراری کشیک در درب اصلی و درب خودرویی به صورت 24 ساعته اقدام شده است.

حسینی به حضور تیم اطلاع رسانی و مستندسازی در مراسم اربعین امسال اشاره کرد و خواستار تولید محتواهای تاثیرگذار و غنی در این راستا شد.

وی با اشاره به فعالیت خادمان موکب‌ها اشاره و اظهار کرد: محل اسکان زائرین، نمازخانه و محوطه موکب‌ها با جدیت دنبال می‌شود که در این راستا مسسئولان مربوطه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

رئیس ستاد اربعین استان زنجان با بیان اینکه باید نسبت به تامین 450 متر داربست برای موکب حیدریه اقدام شود، گفت: آمادگی اعزام خادم در زمان شلوغی و برگشت زائرین وجود دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی موکب در سه راهی شارع جنسیه افزود: این موکب عصر روز سه شنبه 9 آبان ماه راه اندازی شده و به زائرین خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر